Навіщо зосереджуватися на навичках у своїй HR стратегії?

Навіщо зосереджуватися на навичках у своїй HR стратегії?

За останні кілька років низка подій, включно з пандемією, «великою відставкою», нестачею кандидатів, поверненням до звичайної роботи після віддаленої та економічну невизначеність, назавжди змінили світ праці. Крім того, характер роботи суттєво змінився з посиленням автоматизації, впровадженням штучного інтелекту, гіг-роботою, гібридним та гнучким графіком роботи. Це створює складне середовище для організацій, щоб наймати людей із потрібними навичками в масштабі. Фактично, 77% керівників вважають, що цього року їхня стратегія управління талантами більше зосереджена на гнучкості, що на 11% більше, ніж минулого року. Оскільки мова йде про бізнес і роботи, пов'язані з навичками та майбутнім, HR керівники несуть відповідальність за побудову стратегії найму, здатну змінюватися в міру змін робочого контексту.
Найм сфокусований на навичках майбутнього, коли ви не знаєте, що чекає на вас у майбутньому, може здатися складним завданням. Як лідери дізнаються, які навички важливі? Як вони вимірюють ці навички? Як вони можуть використовувати цю інформацію для підвищення мобільності талантів в межах організації та їх просування вгору? У SHL ми виявили, що інформація про навички є одним з найбільш корисних і потужних видів даних про таланти, які ви можете зібрати в сучасних умовах. Наша універсальна таксономія навичок надає організаціям науково обґрунтовану основу для визначення та вимірювання найважливіших бізнес-навичок сьогодення.

Універсальна таксономія навичок SHL

Схема, що відображає таксономію навичок


Прийняття стратегії найму, яка ґрунтується на навичках, дозволяє організаціям наймати кандидатів з потенціалом, розширювати кадровий резерв і розвивати свою кар'єрну стратегію залучення талантів. На жаль, лише 33% компаній мають єдине джерело даних про навички у компанії, проте 70% керівників кажуть, що аналітика талантів є пріоритетом.

"У SHL ми виявили, що інформація про навички є одним з найбільш корисних і потужних видів даних про таланти, які ви можете зібрати в сучасних умовах."

Ось чотири міркування щодо побудови стратегії розвитку талантів, заснованої на навичках:

1. Використовуйте структурну модель навичок для підвищення кваліфікації та перекваліфікації вашої поточної робочої сили.

Кількісна оцінка навичок та їх важливості для ролей, команд та організацій є основою для гнучкої робочої сили. Використання таксономії навичок, підкріпленої доказами, дозволяє співпрацювати з внутрішніми зацікавленими сторонами та створювати рішучу та орієнтовану на дії стратегію.

2. Визначте навички, необхідні зараз і в майбутньому.

Взаємодійте із зацікавленими сторонами вашого бізнесу, щоб чітко визначити та оцінити навички, які дозволять людям процвітати, вдумливо узгоджуючи їх із поточною роботою. Зрозумійте, що таке навички, і відрізняйте короткотривалі навички від базових. Зосередьтеся на універсально важливих навичках, щоб максимізувати мобільність робочої сили.

Схема, що відображає різні рівні навичок

3. Розробіть план набуття та постійного розвитку цих навичок.

Інвестуйте в розвиток і вдосконалення вмінь людей. Відкрийте для себе навички майбутнього та як їх знайти.

4. Використовуйте технології, щоб отримати видимість і розуміння свого таланту.

Використовуйте такі інструменти, як науково обґрунтовані оцінки та співбесіди SHL, зіставлені з таксономією навичок SHL, щоб оцінити, сьогоднішні здібності та завтрашній потенціал кожного кандидата.

Масштабуйте найм для навичок майбутнього
Наповніть свої кадрові резерви людьми з навичками майбутнього, щоб ваша стратегія могла змінюватися в міру зміни робочого контексту.

Обирайте технології SHL для найму на основі навичок.

Автор
Ерін Лазарус — ентузіастка науки про людей і лідер індустріально-організаційної психології, зосереджена на створенні команд, які надають можливість кожній людині працювати на найвищій точці свого внеску. Вона керує командами, які розробляють потужний досвід кандидатів і співробітників, який дозволяє організаціям використовувати силу своїх співробітників. Її команди співпрацюють з бізнес-лідерами, використовуючи науку та дані для вдосконалення стратегії управління персоналом у таких сферах, як відбір співробітників, оцінка робочого місця, організаційна культура, залучення співробітників, управління ефективністю, планування наступності та розвиток лідерства. У SHL Ерін консультується з клієнтами, щоб трансформувати продуктивність завдяки глибшому розумінню людей.
Співавтор
Торі Віллодас є менеджером з маркетингу в SHL, що базується у Вашингтоні, округ Колумбія. Маючи більш ніж 8-річний досвід роботи в цій галузі, вона зосереджена на тому, щоб допомагати компаніям точно та об'єктивно визначати потенціал та відповідність працівників.

Оригінал статті доступний у блогах shl.com

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!