Дізнайтесь, як лідери ринку отримують стійку конкурентну перевагу завдяки об’єктивній інформації про людей.

Метод прямих атрибутів

Для моделювання компетенцій можуть також застосовуватися картки з універсальними моделями компетенцій. Їх використання дозволяє «налаштувати» одну з універсальних моделей компетенцій, що застосовуються SHL, під цілі та завдання конкретної клієнтської компанії. Така настройка проводиться консультантами SHL спільно з менеджерами клієнтської компанії методом поетапного сортування карток з компетенціями.

Нижче наведені основні використовувані моделі компетенцій.

Модель IMC (Inventory of Management Competencies) - модель компетенцій, призначена для середнього менеджменту та досвідчених професіоналів, характеризує посаду працівника за чотирма областями:

  1. Якості керівника (4 компетенції)
  2. Професійні якості (4 компетенції)
  3. Підприємницькі якості (4 компетенції)
  4. Особисті якості (4 компетенції)

Модель CC (Customer Contact) - модель компетенцій, призначена для менеджерів та фахівців, що займаються і обслуговуванням клієнтів:

  1. Взаємодія з людьми (5 компетенцій)
  2. Робота з інформацією (4 компетенції)
  3. Ставлення до роботи (3 компетенції)
  4. Особиста включеність (4 компетенції)

Модель WSC (Work Styles Competency) - модель компетенцій, призначена для персоналу робочих спеціальностей:

  1. Робота з людьми (3 компетенції)
  2. Робота з інформацією (4 компетенції)
  3. Особистісні якості (4 компетенції)
  4. Професійні якості (5 компетенцій)

Модель PMC (Perspectives on Management Competencies) - модель компетенцій, призначена для цілей розвитку менеджерів та досвідчених професіоналів з шістьох областей:

  1. Лідерство (5 компетенцій)
  2. Міжособистісні компетенції (8 компетенцій)
  3. Аналітичні компетенції (7 компетенцій)
  4. Розуміння бізнесу (6 компетенцій)
  5. Динамізм (7 компетенцій)
  6. Операціональні компетенції (3 компетенції)

Модель DDA (Director's Development Audit) - модель компетенцій, призначена для вищих менеджерів і керівників:

  1. Стратегія (7 компетенцій)
  2. Корпоративна культура (5 компетенцій)
  3. Управління людьми (5 компетенцій)
  4. Оперативне управління (6 компетенцій)
  • Що кажуть наші клієнти

    У процесі підбору персоналу, а також у разі вирішення питань подальшого розвитки працівників компанія Sibelco в Україні протягом більше трьох років користується послугами SHL Україна. Менеджери та консультанти SHL завжди професійно надають допомогу з вибором інструменту оцінки, а результати оцінки завжди стають нам у допомозі в процесі прийняття об'єктивного рішення.

    Ольга Павленко, Sibelco, 20 липня, 2015