Дізнайтесь, як лідери ринку отримують стійку конкурентну перевагу завдяки об’єктивній інформації про людей.

Управління змінами на прикладі Tesco

Успішні компанії прикладають значних зусиль, втілюючи зміни прозоро та підтримуючи мотивацію співробітників.

Tesco - глобальний рітейлер, з магазинами у 14 країнах Азії, Європи та Північної Америки. При втіленні змін в компанії враховували наступні чинники:

  • короткий термін для зміни структури управління ІТ департаменту 
  • невелика кількість даних з  оцінки ефективності співробітників
  • жодних скорочень не мало бути
  • зміни в ролях працівників
  • високі ризики, що цінні спеціалісти залишать компанію.

Команда SHL розробила для Tesco процес оцінки важливих для нових ролей компетенцій. Оцінка була реалізована протягом 2 місяців для більш ніж 100 ІТ спеціалістів.

Debbie Flanaghan з Tesco HR Department : «Зараз ми маємо нову, значно простішу, організаційну структуру, що дозволяє нам швидше досягати бізнес-цілей. Це було зроблено в найкоротший термін та працівники були задоволені процесом».

 

Дізнатися про особливості розробки та проведення центрів оцінки та розвитку детальніше.

  • Що кажуть наші клієнти

    Протягом усього часу співпраці компанія SHL Україна показувала високий рівень професіоналізму, ефективності та якості роботи в організації тестування та опрацювання результатів тестів, своєчасність виконання замовлень та надання звітності.

    Наталя Галунько, ДЦ Україна, 25 грудня 2015