Дізнайтесь, як лідери ринку отримують стійку конкурентну перевагу завдяки об’єктивній інформації про людей.

Управління змінами на прикладі Tesco

Успішні компанії прикладають значних зусиль, втілюючи зміни прозоро та підтримуючи мотивацію співробітників.

Tesco - глобальний рітейлер, з магазинами у 14 країнах Азії, Європи та Північної Америки. При втіленні змін в компанії враховували наступні чинники:

  • короткий термін для зміни структури управління ІТ департаменту 
  • невелика кількість даних з  оцінки ефективності співробітників
  • жодних скорочень не мало бути
  • зміни в ролях працівників
  • високі ризики, що цінні спеціалісти залишать компанію.

Команда SHL розробила для Tesco процес оцінки важливих для нових ролей компетенцій. Оцінка була реалізована протягом 2 місяців для більш ніж 100 ІТ спеціалістів.

Debbie Flanaghan з Tesco HR Department : «Зараз ми маємо нову, значно простішу, організаційну структуру, що дозволяє нам швидше досягати бізнес-цілей. Це було зроблено в найкоротший термін та працівники були задоволені процесом».

 

Дізнатися про особливості розробки та проведення центрів оцінки та розвитку детальніше.

  • Що кажуть наші клієнти

    У процесі підбору персоналу, а також у разі вирішення питань подальшого розвитки працівників компанія Sibelco в Україні протягом більше трьох років користується послугами SHL Україна. Менеджери та консультанти SHL завжди професійно надають допомогу з вибором інструменту оцінки, а результати оцінки завжди стають нам у допомозі в процесі прийняття об'єктивного рішення.

    Ольга Павленко, Sibelco, 20 липня, 2015