Дізнайтесь, як лідери ринку отримують стійку конкурентну перевагу завдяки об’єктивній інформації про людей.

Практикум «Збільшення рівня продажів та якість обслуговування»

23 жовтня в Академії ДТЕК в Києві відбувся практикум від компанії CEB’s SHL Talent Measurement Solution на тему «Збільшення рівня продажів та якість обслуговування».

Світлана Немиря, старший консультант компанії, представила та обговорила з учасниками новетні методи CEB SHL TMS, а також актуальні прикладні рішення для відбору працівників на різноманітні позиції у сфері обслуговування клієнтів та продажів. Були розглянуті наступні питання:

  • Піраміда обслуговування - від пасивного сервісу до активних продажів
  • Модель успішності при роботі з клієнтами
  • Що впливає на рішення покупки: дані досліджень
  • Рівні партнерства у продажах
  • Компетенції продавця та його мотивація: методики продуктивної оцінки успішності
  • Нова модель CEB: the Challenger Selling™ model

Ми дякуємо всіх учасників за активну участь, цікаві питання, доброpbзичливу атмосферу. Ми були раді вручити сертифікати на безкоштовне проходження наших рішень з оцінки. Чекаємо вас на наших наступних практикумах.

З повагою,
Команда CEB SHL TMS Украина

 

  • Що кажуть наші клієнти

    Протягом усього часу співпраці компанія SHL Україна показувала високий рівень професіоналізму, ефективності та якості роботи в організації тестування та опрацювання результатів тестів, своєчасність виконання замовлень та надання звітності.

    Наталя Галунько, ДЦ Україна, 25 грудня 2015