Дізнайтесь, як лідери ринку отримують стійку конкурентну перевагу завдяки об’єктивній інформації про людей.

CCQ Опитувальник корпоративної культури (Corporate Culture Questionnaire)

Опитувальник корпоративної культури (CCQ) вимірює преважну культуру організації (систему переконань та практик, що в ній домінує) та допомагає визначити напрямок розвитку корпоративної стратегії та оцінити бажані програми змін.

Особливості:
  • Базується на 21 ключовому параметрі корпоративнойї культури, що поєднані в 4 блока: «Домен роботи», «Домен персоналу», «Домен прийняття рішень», «Домен відносин»
  • Складається з  126 коротких стверждень, які відносяться до різноманітних аспектів життя організації
  • Відповідає усім вимогам міжнародних стандартів надійності, валідності та узгодженості діагностичних методик
  • Автоматизований, що дозволяє за короткий проміжок часу опитати всіх працівників організації
Сфери застосування:
  • Моніторинг процесу впровадження корпоративних змін
  • Комплексна діагностика причин супротиву змінам
  • Більш ефективне управління процесами злиття та поглинання
  • Розробка корпоративних цінностей, моделей компетенцій, політик та процедур у сфері управління персоналом
  • Комплексні рішення для діагностики рівня залученості та виявлення можливих причин зниження задоволенності працівників
  • Оцінка готовності організації до запуску та реалізації нових стратегічних програм
Завдяки CCQ организація отримує:
  • Точну та надійну інформацію за ключовими факторами корпоративної культури компанії
  • Оцінку відмінностей у сприйнятті культури менеджерами та іншими працівниками як всередині одного відділу, так і між різними структурами організації
  • Чітке та детальне розуміння «слабких»  місць та параметрів культури, що перешкоджають ефективності організації

 

Щоб дізнатись більше про наші продукти та послуги, звертайтесь за контактами.

  • Що кажуть наші клієнти

    Протягом усього часу співпраці компанія SHL Україна показувала високий рівень професіоналізму, ефективності та якості роботи в організації тестування та опрацювання результатів тестів, своєчасність виконання замовлень та надання звітності.

    Наталя Галунько, ДЦ Україна, 25 грудня 2015