Опитувальник з оцінки корпоративної залученості

 Особливості опитувальника

  • 82 питання про сприйняття співробітниками різних процесів в компанії;
  • в основі  - глобальна модель «Капітал Залученості SHL»;
  • об’єктивна картина по рівню залученості в організації через:
    • кількісне вимірювання окремих компонентів (сприйняття досвіду минулих подій, поточного досвіду та очікування від майбутнього)
    • драйвери, які безпосередньо впливають на залученість.

Модель «Капітал залученості» організації формується на основі сприйняття співробітниками минулих подій, поточного досвіду та очікувань від майбутнього. Від цього сприйняття залежить, наскільки співробітники віддані своїй організації та мають намір залишитися з нею, а також, чи готові вони докладати додаткові зусилля. А це, у свою чергу, визначає такі параметри успіху організації, як загальний  дохід, одержуваний прибуток та рівень задоволеності клієнтів.

 

16 драйверів

  • Усвідомленість.
  • Гнучкість
  • Кар’єра/ Управління ефективністю.
  • Цінності/ Культура.
  • Пошук роботи.
  • Гордість.
  • Соціальний пакет і Компенсації.
  • Комунікація.
  • Робоче середовище.
  • Задоволеність клієнта.
  • Додатковий вклад.
  • Різноманітність.
  • Винагорода та Компенсація.
  • Лідерство.
  • Якість керівництва.
  • Безпечне середовище.

Оцінки по драйверам показують HR-менеджеру, в якому напрямку необхідно усвідомлено докладати зусиль в подальшій роботі з персоналом. Крім того, 6 із 82 питань, пов’язані з часовими горизонтами (вчора-сьогодні-завтра): дослідження показують, що поточний досвід («сьогодні») впливає на залученість більшою мірою.

Додаткові можливості

  • Порівняння результатів в різних розрізах (за рівнями персоналу, за регіональним або за функціональним підрозділами та ін.).
  • Надання експертного аналітичного звіту (порівняння отриманих даних з міжнародним бенчмарком за критеріями (розмір організації, галузі та ін.), рекомендації з управління залученістю та ін. (за запитом).
  • Можливість проведення робочої сесії консультантів SHL  з метою вироблення плану подальших дій.
  • Можливість додавання додаткових питань з метою виміру ступеня задоволеності чи відношення співробітників до конкретних організаційно-специфічних процесів.

 

 

 

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!