5 дій для створення більш стійкого майбутнього для вашої організації

5 дій щодо створення більш стійкого майбутнього для вашої організації

У своїй книзі "Людина у пошуках сенсу", Віктор Франкл - автор, що вижив під час Холокосту, говорить, що навіть у найскладніших ситуаціях ми маємо вибір, як реагувати на важкі страждання. Правильний вибір, що був у злагоді з його цінностями, допоміг Франклу залишитись в живих.

Здається, сьогодні ми маємо зробити вибір у зв’язку з тривалою пандемією. Лавина емоцій, які багато хто з нас переживає через втрати, локдаун та звільнення створила потужний рух і зробила очевидним недосконалість світу - закликаючи зупинитися та озирнутись навколо. Дивно, але серед усього страху та невизначеності з’явилися почуття надії, можливість оновлення. Подібні настрої відчувались і на наших робочих місцях, де сховався шанс зробити вибір - можливо, дивитись глибше, розуміти краще та бути добрішими один до одного.

Через кілька місяців кризи відчуття можливого оновлення починає згасати. Ми миримося з тим, що відбувається, часто вирішуючи зачекати.

Хоча деякі організації вживають заходів для реагування, ці дії часто приносять лише тимчасове полегшення. Наприклад, впровадження нових гібридних робочих моделей, нових віртуальних комунікаційних платформ та надання доступу до дистанційних програм підтримки здоров’я. Інші дії призвели до швидкого скорочення чисельності робочої сили відповідно до втрат бізнесу. Обидва типи дій залишають організації наодинці з невизначеним майбутнім.

У галузі управління персоналом ми краще, ніж будь-хто інший, допомагаємо організаціям робити правильний вибір у цей важкий та визначальний час.

Якщо ви не впевнені, з чого почати, ось 5 дій, до яких вдаються фахівці з персоналу, щоб допомогти своїм керівникам обрати краще та безпечніше майбутнє для своїх організацій:

№1. Вони користуються кожною можливістю співпрацювати та навчати керівників бізнесу про те, як дані про таланти впливають на бізнес-рішення.

HR, що довели свою цінність під час COVID, займають своє місце за столом директорів. Оскільки 87% керівників не впевнені чи достатньо потрібних людей для реалізації стратегії, фахівці з персоналу приносять дані про таланти на кожну зустріч та допомагають керівникам пов’язувати рішення щодо талантів із бізнес-стратегією.

№2 - Вони створюють та адаптують процеси управління персоналом, ставлячи співробітників у їх центр.

Виходячи за межі голосних слів "аджайл" та "дизайнерське мислення", вони справді розуміють та впроваджують ці потужні методології. Це означає, що кожен процес, кожен продукт, кожна зустріч розроблені з урахуванням досвіду співробітників.

№3 - Вони приймають рішення та підтримують таланти, керуючись наукою та цінностями компанії. 

Вони використовують інструменти, щоб визначити, що зробить талановитих співробітників видатними, що потребує уваги, і що дасть їм змогу робити кроки у майбутнє. Знаючи, що 57% працівників у середньому вагаються рекомендувати свою організацію як гарне місце для роботи, фахівці з персоналу стежать за тим, щоб ті, хто звільняється, і ті, хто залишається, мали доступ до необхідної підтримки.

№4 - Вони прискорюють позитивні зміни, забезпечуючи своїм організаціям лідерів із 3 життєво важливими навичками під час та після кризи.

Вони наймають, вирощують та розвивають лідерів, які демонструють емпатію, щоб надати підтримку, бачення змін та інновації, щоб допомогти зростати, здатність будувати потужні мережі контактів для навчання та впливу.

№5 - Вони ретельно розробляють програми навчання та впроваджують прості у використанні технології для вирішення питань перекваліфікації та зростання.

За збільшенням учасників курсів LinkedIn на 250% за перші 3 місяці COVID-19 вони бачать можливість допомогти орієнтуватися та персоналізувати надзвичайний світ навчальних технологій. Вони інтегрують специфічні для організації навчальні дорожні карти, підкріплені інструментами для оцінки навичок співробітників, виявлення прогалин у знаннях та вимірювання прогресу у навчанні новим навичкам.

Яким буде ваш вибір дій під час пандемії? Шукаючи відповіді, почніть робити вибір у напрямку майбутнього, у якому ви допоможете організаціям дивитися глибше, розуміти краще та діяти добріше. Правильний вибір у ці важкі часи може просто допомогти нам не лише вижити, але й стати сильнішими, мудрішими та добрішими, як це було для Франкла.

Зв’яжіться з нами, щоб дізнатись більше про оцінку талантів. SHL може допомогти вам зробити правильний вибір для кращого майбутнього вашої організації.

 

Автор: Натаван Алієва - старший консультант з рішень щодо талантів, світовий HR лідер, тренер та сертифікований коуч, який захоплений майбутнім HR та світом праці. Вона спеціалізується на оцінці та розвитку талантів, змінах та темах та рішеннях з управління кар’єрою. Понад 15 років вона співпрацює з глобальними організаціями як в галузі консультування, так і в ролі HR практика у різних галузях та регіонах.

Оригінальна версія статті доступна на сайті www.shl.com.

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!