Управління віддаленими командами: ми готові до довгої подорожі

Управління віддаленими командами: ми готові до довгої подорожі
5 способів, якими керівники можуть допомогти своїм віддаленим командам виробити стійкі робочі звички, при входженні у другу фазу локдауну.

Оскільки ми вступаємо у «другу фазу» пандемії, стає очевидним, що реальність наших робочих обставин - довгострокова. Навесні ми змушені були підготуватись до кількох місяців віддаленої роботи – пережили бурю і побачили інший берег. Протягом літа ми загравали з нормальністю, їли у наших улюблених ресторанах і знову бачились з друзями та родиною, можливо, навіть заходили в офіс. Наша поведінка також почала повертатися до старих звичок.

Коротші зустрічі, віртуальні кава-брейки та хвилююча новизна віртуального спілкування першого локдауну – ми їх стали забувати. Але чи варто? Можливо, ми надто швидко поспішили повернутися до наших колишніх шляхів. Ми маємо можливість перейти до цієї фази, вивчаючи те, що працювало, а не працювало з першої фази.

McKinsey повідомив, що під час весняного локдауну продуктивність зросла на 41%. Але відсутність часу сходити в туалет і розлади травлення, викликані зашвидким поглинанням обіду, - це не той варіант, з яким ми повинні змиритися. Не кажучи вже про вплив, який така робота може мати на ваше психічне здоров’я. Треба думати про стилі робочої поведінки, які є більш стійкими.

Теорії соціального навчання говорять нам, що як люди ми схильні вчитися один у одного і імітувати те, що бачимо навколо. І коли ми переживаємо кризу, ми проходимо процес спроб і помилок, щоб знайти найкращий підхід. Отже, що ми дізналися дотепер і як ми реалізуємо стратегії, які допомагають нам працювати продуктивніше у віддаленому середовищі у тривалішій перспективі?

 

McKinsey повідомив, що під час весняного локдауну продуктивність зросла на 41%.

 

Керівники повинні зіграти вирішальну роль, даючи приклад гарної поведінки. Якщо ми створимо прецедент, тоді інших можна заохотити слідувати прикладу. Я використовую цей період, щоб поміркувати над тим, що я можу зробити краще як керівник. Ось 5 способів, якими я планую сприяти більш здоровій та екологічній поведінці, коли ми вступаємо у другу фазу пандемії:

Спробуйте коротші зустрічі

Ми всі знаємо, що годинні зустрічі не є добрим використанням часу, і все ж ми опиняємось з повністю розписаним календарем. Хто вирішив, що зустрічі потрібно акуратно вмістити в півгодинні слоти ?! Відсуньтесь назад, запитайте у організатора, чи може це тривати 45 або навіть 20 хвилин. Додатковий час означає, що ви можете випити чашечку чаю, зробити комфортну перерву або просто відпочити. Також пам’ятайте, що не всі розмови потрібно планувати, ви можете просто спробувати зателефонувати колезі щоб швидко переговорити.

Використовуйте технології на повну

Я завжди дізнаюся більше про програми, які ми використовуємо внутрішньо, та їх приховані функціональні можливості. Редагування документів у реальному часі в командах є чудовим, оскільки це означає, що люди можуть входити, переглядати та редагувати у свій час. Замість того, щоб провести нараду з цього приводу, де фактичного результату немає. Ще один улюблений фаворит - це записування команд у прямому ефірі, киньте блокноти та набирайте текст. Це автоматично зберігає і означає, що ті, хто не присутній, можуть легко наздогнати.

Усвідомлюйте постійну «ввімкненість»

Відеодзвінки співвідносили з «ефективністю», особливо для інтровертів, і з’ясувалося, що вони можуть поглинати енергію. Цілком відверто інколи хочеться посидіти там у своїй піжамі з жирним волоссям - раніше це була велика перевага роботи вдома! Отже, оцінюйте, які випадки вимагають «картинки», але не сподівайтесь, що «картинка» потрібна завжди.

Заплануйте час простоювання

Звучить дивно це говорити, але вкладає певні простої: Деякі мої колеги мають у календарях «золоту годину», де не можна запланувати зустрічей. Принаймні, ви можете приділити час обіду, можливо, витягнути ноги і зробити кілька кроків. Коли інші заглянуть у ваш календар, вони подумають: "боже, чому я цього не роблю?" І ймовірно, вони спробують щось подібне.

Заохочуйте співпрацю та підтримку з боку колег

Дослідження показують, що в цей період більшість людей звертаються до своїх колег за підтримкою, а не за допомогою з організаційних інструментів чи ресурсів. Як менеджери, ми можемо заохотити це, організовуючи віртуальні вечірки або кава-брейки. Це відбувалося навесні, і на мій погляд, до цього потрібно повернутися. Можливо, спробуйте менші групи щоб зменшити незручність. І пам’ятайте, ми все ще можемо зустрічати людей на вулиці для прогулянок - якщо ваші колеги живуть поруч, це може бути хорошим варіантом.

Існує потреба обміркувати, підвести підсумки та скласти план на довгострокову перспективу. Якщо ви та ваші команди повернули шкідливі звички, то зараз саме час натиснути кнопку перезавантаження.

Автор: Селіна Котеча - організаційний психолог з десятирічним досвідом

Оригінал статті доступний на сайті shl.com

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiльноти!