Інсайти від Andrew Nelesen, директора з маркетингу SHL USA

Інсайти від Andrew Nelesen, директора з маркетингу SHL USA

Глобальна пандемія і події 2020 року, значно змінили звичні нам підходи до залучення талантів. У минулому році проявили себе нові виклики, головними з яких в рекрутменте стають якість підбору, посилення ролі інтерв'ю і контролю над ним, відстеження і виключення упередженості у відборі. Зростає навантаження на рекрутерів в цілому. При цьому компанії змушені скорочувати команди по залученню талантів.

Найбільш примітні зміни, що виникли почасти як реакція на нові виклики:

  • формат проведення співбесід змінюється - відео формат і онлайн стають справжнім і неминучим майбутнім.
  • автоматизація набирає обертів, почасти вимушено (через пандемію), почасти слідуючи трендам останніх років (наприклад, зростання числа кандидатів і прагнення HR оптимізувати і скоротити час на підбір)
  • невдоволення кандидатів найбільш високе сьогодні за останні 4 роки, а головна причина - брак комунікації і зворотного зв'язку.

Для відповіді на ці зміни і виклики Ендрю Нельсен пропонує звернутися до маркетингу. Це найбільш швидко розвивається частина бізнесу, зосереджена на взаємодії зі споживачем. Чому може навчитися у маркетингу HR? Головне -досвід споживача або, як у випадку підбору, досвід кандидата в ході відбору. Важливо зробити відбір більш доступним (наприклад, онлайн або відео-спілкування), швидким, чесним і залучають кандидата в сам процес. Створити такий досвід для кандидата не проста, але виграшна стратегія.

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiльноти!