Як уникнути дорогих помилок у наймі випускників
Припиніть гратися з наймом випускників і створіть захоплюючий досвід, який просуває ваш бренд і приваблює топ-кандидатів
Рекрутинг випускників вимагає гнучкості
Ми допомагаємо бізнесам по всьому світу з набором випускників. І для багатьох команд з підбору випускників університетів та коледжів минулий рік був незабутнім як ніколи. У сучасних умовах, незалежно від того, чи ваш найм випускників віртуальний або живий, адаптивність і гнучкість, щоб пристосуватись до будь-яких обставин, має вирішальне значення.
І все ж, є больовий момент, яким щороку переймаються HR-команди – як уникнути дорогих помилок найму?
Indeed, виявив, що у середньому нещодавні випускники подаються на 23 вакансії, перш ніж їх наймуть. Це може призвести до того, що рекрутери опрацьовують безліч невідповідних кандидатів. На додачу, із 3 випускників лише 1 вважає, що зробив правильний вибір приймаючи пропозицію про роботу.
Багато недавніх випускників вважають, що вони прийняли неправильне рішення про своє перше місце роботи. Таке розчарування може обійтися дуже дорого компаніям, оскільки призводить до низької продуктивності, високого навантаження та потенційної шкоди вашому бренду роботодавця.
"Багато недавніх випускників вважають, що вони прийняли неправильне рішення про своє перше місце роботи. Таке розчарування може обійтися компаніям дуже дорого."
Як залучити і найняти кращих випускників
Не грайте в ігри з часом ваших кандидатів-випускників, застосовуючи методи оцінки, ефективність яких не доведено. Сьогоднішні молоді спеціалісти не мають часу або терпіння на нецільові речі. Вони хочуть, щоб їх кандидатуру на роботу сприймали серйозно - вони також знають, що вони конкурують з багатьма іншими студентами за будь-яке робоче місце.
Натомість, ваша увага має бути зосереджена на тому, щоб надати студентам можливість зрозуміти, якою була б можлива робота у вашій організації, використовуючи реальні бізнес-кейси та сценарії.
До того ж, недоведені методи оцінки, які можуть бути просто веселими або добре виглядати зовні, але не мають точності та строгості, дійсно не рентабельні. Як результат – ні ви ні ваші випускники не багато дізнаються про вас.
Створюйте переконливий досвід, який повністю залучає випускників і діє як ефективний фільтр якості. Це може допомогти вам зменшити непотрібні обсяги невідповідних кандидатів.
Автор: Донна Вайс очолює напрями Глобальні Програми Випускників та програми Управлінських Рішень з американськму офісі SHL в Арлінгтоні, штат Вірджинія.


