Блек Голд
Події вправи відбуваються в українському представництві американської компанії, що виробляє опалювальні і нагрівальні прилади. Учасник виступає в ролі недавно прийнятого в компанію менеджера з продажу.
Щоб залучити свого першого клієнта, учаснику необхідно підготуватися до зустрічі, виконавши при цьому кілька письмових завдань, а потім провести переговори. На переговорах учасник повинен постаратися максимально зацікавити потенційного клієнта в пропонованому товарі та, по можливості, домовитися про угоду, узгодивши всі необхідні умови, або хоча б домогтися принципової згоди на початок реальної ділової взаємодії в найближчому майбутньому. Включені в вправу письмові завдання дозволяють, крім комунікаційних навичок, оцінити такі важливі в роботі менеджера якості, як уміння проводити систематизований аналіз ситуації і планувати свою діяльність.
Оцінювані компетенції:
- орієнтація на клієнта;
- переконливість в спілкуванні;
- усна комунікація;
- міжособистісне розуміння.
Додаткові компетенції:
- планування та організованість;
- аналіз і вирішення проблем;
- рішучість;
- письмова комунікація.
Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1. Попередній список питань: 10 хвилин
Завдання 2. План дій на зустрічі: 15 хвилин
Завдання 3. Рольова гра: 20 хвилин
Завдання 4. Звіт за результатами зустрічі: 15 хвилин
Завдання 5 (опційно). Звіт за результатами зустрічі для керівника: 10 хвилин
Завдання 6 (опційно). Графік роботи на два тижні: 30 хвилин