Блек Голд

Події вправи відбуваються в російському представництві американської компанії, що виробляє опалювальні і нагрівальні прилади. Учасник виступає в якості недавно прийнятого в компанію менеджера з продажу.

Щоб залучити свого першого клієнта, учаснику необхідно підготуватися до зустрічі, виконавши при цьому кілька письмових завдань, а потім провести переговори. На переговорах учасник повинен постаратися максимально зацікавити потенційного клієнта в пропонований товар і, по можливості, домовитися про угоду, узгодивши всі необхідні умови, або хоча б домогтися принципової згоди на початок реального ділового взаємодії в найближчому майбутньому. Включені в вправу письмові завдання дозволяють, крім комунікаційних навичок, оцінити такі важливі в роботі менеджера якості, як уміння проводити систематизований аналіз ситуації і планувати свою діяльність.

Оцінювані компетенції:

  • орієнтація на клієнта;
  • переконливість в спілкуванні;
  • усна комунікація;
  • міжособистісне розуміння.

Додаткові компетенції:

  • планування та організованість;
  • аналіз і вирішення проблем;
  • рішучість;
  • письмова комунікація.

Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1. Попередній список питань: 10 хвилин
Завдання 2. План дій на зустрічі: 15 хвилин
Завдання 3. Рольова гра: 20 хвилин
Завдання 4. Звіт за результатами зустрічі: 15 хвилин
Завдання 5 (опційно). Звіт за результатами зустрічі для керівника: 10 хвилин
Завдання 6 (опційно). Графік роботи на два тижні: 30 хвилин

Матриця вправ SHL