Бронзо
Події вправи відбуваються в британській компанії Пентагон Драг Ко, що виробляє лікарські препарати й косметичні засоби для захисту шкіри. Учасники виступають як співробітники компанії, об'єднані в робочу групу, якій необхідно підготувати для керівництва Пентагон Драг Ко максимально детальні рекомендації щодо подальших дій на ринку лосьйонів для засмаги.
Така необхідність викликана тим, що в останні два роки один з найважливіших продуктів компанії (лосьйон для засмаги Бронзо, запущений у виробництво сім років тому) став втрачати ринкові позиції. Для можливої його заміни компанія розробила сильніший лосьйон - Супербронзо. Порівняльні дослідження Бронзо, Супербронзо і ринкового лідера серед лосьйонів для засмаги показали ряд переваг нового препарату. Однак з ним пов'язані й деякі проблеми. Тому робоча група повинна прийняти рішення про те, чи варто запускати Супербронзо в виробництво в наступному році або обрати якийсь інший варіант дій; а також, можливо, представити свої рекомендації по іншим аспектам маркетингу або подальшого розвитку продукту компанії, таким як рекламна стратегія і бюджет, упаковка і дизайн, ринкова ніша і цінова політика та ін.
Оцінювані компетенції:
- Лідерство
- Переконливість в спілкуванні
- Усна комунікація
- Міжособистісне розуміння
Додаткові компетенції:
- Планування та організованість
- Аналіз і рішення проблем
- Творчість і інноваційність
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 10 хвилин
Обговорення: 40 хвилин
Виклад рекомендацій: 5 хвилин