Ключовий клієнт
Події вправи відбуваються в філії транснаціональної компанії, що займається виробництвом пива. Учасники виступають в ролі недавно прийнятого співробітника компанії, виконуючого обов'язки аккаунт-менеджера.
Учаснику необхідно провести зустріч з одним з клієнтів компанії - директором невеликого роздрібного магазину, з'ясувати особливості та потреби його бізнесу, обговорити його думку щодо наданого компанією рівня обслуговування і постаратися на місці вирішити всі виникаючі питання.
Оцінювані компетенції:
- переконливість в спілкуванні;
- усна комунікація;
- міжособистісне розуміння.
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 15 хвилин
Рольова гра: 10 хвилин
Письмове завдання: 15 хвилин