Ключовий клієнт

Події вправи відбуваються в філії транснаціональної компанії, що займається виробництвом пива. Учасники виступають в ролі недавно прийнятого співробітника компанії, виконуючого обов'язки аккаунт-менеджера.

Учаснику необхідно провести зустріч з одним з клієнтів компанії - директором невеликого роздрібного магазину, з'ясувати особливості та потреби його бізнесу, обговорити його думку щодо наданого компанією рівня обслуговування і постаратися на місці вирішити всі виникаючі питання.

Оцінювані компетенції:

  • переконливість в спілкуванні;
  • усна комунікація;
  • міжособистісне розуміння.

Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 15 хвилин
Рольова гра: 10 хвилин
Письмове завдання: 15 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!