Експрес - Банк
Події вправи відбуваються в комерційному банку. Учасник виступає в ролі новопризначеного Директора з продажу та операцій.
«Експрес Банк» має стійкі позиції на ринку. Рік тому він провів злиття з іншим банком, значно розширивши свою клієнтську базу. При цьому, нещодавно проведене нещодавно опитування показало, що, зважаючи на досить конкурентоспроможних, з точки зору, пропонованих фінансових умов, за якістю обслуговування «Експрес Банк» відстає від своїх головних конкурентів. Для підвищення якості взаємодії з клієнтами було прийнято рішення переманити досвідченого керівника колл центру, що і було зроблено 5 місяців тому. Однак поточні результати його роботи виправдовують далеко не всі очікування. Тому учасник запросив на зустріч начальника колл центру, щоб обговорити з ним хід справ у підрозділі, який він очолює. У майбутній бесіді учаснику також необхідно оцінити, якою мірою наявні проблеми пов'язані з менеджерськими навичками підлеглого, а в якій - з його особистими особливостями, і запропонувати конкретні кроки для вдосконалення мотивації і професійного розвитку даного співробітника.
Оцінювані компетенції:
- лідерство;
- переконливість в спілкуванні;
- усна комунікація;
- міжособистісне розуміння.
Додаткові компетенції:
- орієнтація на якість.
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 30 хвилин
Рольова гра: 20 хвилин
Письмове завдання (опційно): 10 хвилин