Фарма
Події вправи відбуваються в британській компанії «Фарма», що виробляє і реалізує вітамінні препарати. Учасники виступають в ролі членів комісії з маркетингової стратегії.
Через обмежені можливості просування продукції на повільно зростаючому і високо конкурентному внутрішньому ринку в компанії вивчають перспективи розширення експорту в Європу. У бюджеті на наступний рік закладені кошти для маркетингових досліджень, так що члени комісії на майбутньому засіданні повинні визначити найбільш перспективні напрямки таких досліджень на внутрішньому ринку або в інших європейських країнах і підготувати рекомендації щодо критеріїв для прийняття рішення про просування на нові ринки. У кожного з учасників, поряд із загальною інформацією, є деякі додаткові відомості, а при прийнятті загального рішення вони повинні домогтися обліку своїх даних.
Оцінювані компетенції:
- Лідерство
- Переконливість в спілкуванні
- Усна комунікація
- Міжособистісне розуміння
Додаткові компетенції:
- Планування й організованість
- Аналіз і рішення проблем
- Творчість і інноваційність
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 15 хвилин
Обговорення: 45 хвилин
Виклад рекомендацій: 5 хвилин
Матриця вправ SHL