Фарма

Події вправи відбуваються в британській компанії «Фарма», що виробляє і реалізує вітамінні препарати. Учасники виступають в якості членів комісії з маркетингової стратегії.
Через обмежені можливості просування продукції на повільно зростаючому і високо конкурентному внутрішньому ринку в компанії вивчають перспективи розширення експорту в Європу. У бюджеті на наступний рік закладені кошти для маркетингових досліджень, так що члени комісії на майбутньому засіданні повинні визначити найбільш перспективні напрямки таких досліджень на внутрішньому ринку або в інших європейських країнах і підготувати рекомендації щодо критеріїв для прийняття рішення про просування на нові ринки. У кожного з учасників, поряд із загальною інформацією, є деякі додаткові відомості, а при прийнятті загального рішення вони повинні домогтися обліку своїх даних.

Оцінювані компетенції:

  • Лідерство
  • Переконливість в спілкуванні
  • Усна комунікація
  • Міжособистісне розуміння

Додаткові компетенції:

  • Планування і організованість
  • Аналіз і рішення проблем
  • Творчість і інноваційність
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 15 хвилин
Обговорення: 45 хвилин
Виклад рекомендацій: 5 хвилин

 

Матриця вправ SHL