Герліон

Події вправи відбуваються в компанії «Герліон», що виробляє і реалізує автомобілі через дилерські мережі. Учасник виступає в ролі Директора з розвитку бізнесу, якому належить провести чергову робочу зустріч з  Директором з продажу, який, безпосередньо, підпорядковується йому. В ході зустрічі йому необхідно обговорити поточні проблеми, включаючи питання якості обслуговування клієнтів, а також заходи, необхідні для реалізації нової концепції бізнесу компанії, враховуючи зміни, що відбуваються в ній.

Оцінювані компетенції:

  • Лідерство
  • Планування й організованість
  • Гнучкість
  • Орієнтація на клієнта

Додаткові компетенції:

  • Переконливість в спілкуванні
  • Міжособистісне розуміння
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 20 хвилин
Рольова гра: 20 хвилин
Письмове завдання (опційно): 10 хвилин
 

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!