Герліон
Події вправи відбуваються в компанії «Герліон», що виробляє і реалізує автомобілі через дилерські мережі. Учасник виступає в ролі Директора з розвитку бізнесу, якому належить провести чергову робочу зустріч з Директором з продажу, який, безпосередньо, підпорядковується йому. В ході зустрічі йому необхідно обговорити поточні проблеми, включаючи питання якості обслуговування клієнтів, а також заходи, необхідні для реалізації нової концепції бізнесу компанії, враховуючи зміни, що відбуваються в ній.
Оцінювані компетенції:
- Лідерство
- Планування й організованість
- Гнучкість
- Орієнтація на клієнта
Додаткові компетенції:
- Переконливість в спілкуванні
- Міжособистісне розуміння
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 20 хвилин
Рольова гра: 20 хвилин
Письмове завдання (опційно): 10 хвилин