Глобал Карс
Події вправи відбуваються в відділенні компанії «Глобал Карс», що входить до числа найбільших світових виробників автомобілів. Учасник виступає в ролі новопризначеного директора з маркетингу. Одним з перших питань, з яким належить розібратися учаснику на новому місці, є прохання менеджера з маркетингових досліджувань підтримати проект проведення дослідження, який був загальмований колишнім директором з маркетингу. Тому учасник повинен зібрати додаткову інформацію про ситуацію, що склалася навколо даного дослідження, і прийняти рішення про доцільність його продовження.
Оцінювані компетенції:
- Аналіз і рішення проблем
- Рішучість
- Планування й організованість
- Усна комунікація
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 5 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримати додаткову інформацію та коригування рішення: 10 хвилин