Гренвілл-Мастерс
У вправі мова йде про готельно-видавничий концерн «Гренвілл-Мастерс», розташований у Великобританії. Учаснику пропонується виступити в ролі запрошеного на новостворену посаду директора зі стратегії бізнесу. Завдання учасника - спираючись на наданий пакет документів, проаналізувати загальний стан бізнесу «Гренвілл-Мастерс» в даний час, вказати основні проблеми компанії та можливі шляхи їх вирішення, а також підготувати невелику довідку, яка покаже його бачення перспектив і рекомендації щодо майбутньої стратегії. У розпорядженні учасника близько 20 документів, що містять листи, витяги з фінансових звітів, дані аналізу ринку, схему структури компанії. Інформація в документах наведена в текстовому й числовому форматах.
Компетенції, що оцінюються:
- Стратегічне мислення
- Розуміння комерційних принципів
- Аналіз і рішення проблем
- Творчість та інноваційність
Інструктаж: 15 хвилин
Завдання 1. Вибір стратегічних пріоритетів: 1 година
Завдання 2. Стратегія розвитку: 1 година