Інтертранс

У вправі мова йде про транспортну і дистриб'юторську компанію «Інтертранс». Учаснику пропонується виступити в ролі виконуючого обов'язки директора територіального підрозділу. Завдання учасника - на основі отриманої інформації виділити проблеми в роботі компанії й оцінити їх пріоритетність, розпланувати з урахуванням цих оцінок свою роботу на найближчий період. Прийняти рішення по ряду конкретних питань, підготувати проєкт штатного розкладу підрозділу на наступний рік і вказати можливі шляхи розвитку бізнесу підрозділу. У розпорядженні учасника понад 20 документів, що містять листи, службові записки, заявки, зведення, звіти. Інформація в документах представлена в текстовому й числовому форматах.

Компетенції, що оцінюються:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Планування та організованість
  • Рішучість
  • Письмова комунікація
Інструктаж: 15 хвилин
Завдання 1. Планування та організація: 1 година
Завдання 2. Прийняття рішень: 30 хвилин
Завдання 3. Письмова комунікація: 30 хвилин
Завдання 4. Навички роботи з даними: 30 хвилин
Завдання 5. Орієнтація в бізнесі 30 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!