Інвестконтакт. Підготовка заявки

Події вправи відбуваються в компанії «Інвестконтакт», яка спеціалізується на наданні кредитів приватним особам і невеликим фірмам. Учасник виступає в ролі співробітника Львівської філії компанії, недавно прийнятого на посаду спеціаліста по роботі з клієнтами.

Учасник повинен обговорити з потенційним клієнтом його заявку, з'ясувати його реальні потреби й рекомендувати варіант послуги, найбільш відповідає ситуації. Потім за підсумками зустрічі учасник оформляє бланк клієнтської заявки, так щоб показати в ньому всю інформацію, зібрану в ході зустрічі, а також, можливо, йому запропонують написати клієнту невеликий супровідний лист.

Оцінювані компетенції:

  • Орієнтація на клієнта
  • Переконливість в спілкуванні
  • Усна комунікація
  • Аналіз і рішення проблем
  • Письмова комунікація

Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 15 хвилин
Рольова гра: 10 хвилин
Письмове завдання: 5 хвилин
Завдання 2 «Лист від клієнта» (опціонально): 15 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!