Інвестконтакт. Підготовка заявки
Події вправи відбуваються в компанії «Інвестконтакт», яка спеціалізується на наданні кредитів приватним особам і невеликим фірмам. Учасник виступає в ролі співробітника Львівської філії компанії, недавно прийнятого на посаду спеціаліста по роботі з клієнтами.
Учасник повинен обговорити з потенційним клієнтом його заявку, з'ясувати його реальні потреби й рекомендувати варіант послуги, найбільш відповідає ситуації. Потім за підсумками зустрічі учасник оформляє бланк клієнтської заявки, так щоб показати в ньому всю інформацію, зібрану в ході зустрічі, а також, можливо, йому запропонують написати клієнту невеликий супровідний лист.
Оцінювані компетенції:
- Орієнтація на клієнта
- Переконливість в спілкуванні
- Усна комунікація
- Аналіз і рішення проблем
- Письмова комунікація
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 15 хвилин
Рольова гра: 10 хвилин
Письмове завдання: 5 хвилин
Завдання 2 «Лист від клієнта» (опціонально): 15 хвилин