Інвестконтакт. Надання впливу

Події в цій вправі відбуваються в компанії «Інвестконтакт», яка спеціалізується на наданні кредитів приватним особам і невеликим фірмам і на сьогоднішній день має 10 регіональних офісів у Росії. Учасники виступають в якості співробітників Ярославського філії компанії, недавно прийнятих в неї на посаду фахівців по роботі з клієнтами.
Останнім часом в Ярославському філії «Інвестконтакта» спостерігається зниження кількості нових заявок і виданих кредитів. І, щоб переломити цю тривожну тенденцію, керівнику відділення вдалося домовитися з Головним офісом про додаткове фінансування рекламної діяльності. На майбутній нараді фахівці по роботі з клієнтами повинні розглянути різні варіанти проведення регіональної рекламної кампанії і виробити спільне рішення про розподіл виділених коштів. Що входять до групи фахівці відповідають за продажі на різних ділянках. Тому погляди на те, яку форму реклами слід віддати перевагу, можуть відрізнятися.

Оцінювані компетенції

(За моделлю компетенцій менеджера по роботі з клієнтами):
 
  • Переконливість в спілкуванні
  • Аналіз і рішення проблем
  • Усна комунікація
  • Розуміння комерційних принципів
  • Міжособистісне розуміння
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 10 хвилин
Обговорення: 25 хвилин
Виклад рекомендацій: 5 хвилин
 

Матриця вправ SHL