Жалібний лист

Події вправи відбуваються у виробничій компанії «Північний газ», що випускає газомірне обладнання. Учасник виступає в ролі Генерального директора.
Учаснику повідомили, що на його ім'я надійшов лист від одного зі співробітників підприємства, в якому той висловлює претензії з приводу дій ряду служб і конкретних керівників і вимагає від компанії компенсаційних заходів. Тому Директор з персоналу, який повідомив про скаргу, запросив вказівок щодо подальших дій з вирішення цієї проблеми. Тому учасник повинен зібрати додаткову інформацію про конфліктну ситуацію і вказати, яким чином її слід врегулювати.

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Рішучість
  • Усна комунікація
  • Планування й організованість
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 15 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримати додаткову інформацію та коригування рішення: 10 хвилин

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!