Жалібне лист

Події вправи відбуваються у виробничій компанії «Північний газ», що випускає газомірні обладнання. Учасник виступає в якості її Генерального директора.
Учаснику повідомили, що на його ім'я надійшов лист від одного із співробітників підприємства, в якому той висловлює претензії з приводу дій ряду служб і конкретних керівників і вимагає від компанії компенсаційних заходів. Тому Директор по персоналу, який повідомив про скаргу, запросив вказівок щодо подальших дій по вирішенню цієї проблеми. Так що учасник повинен зібрати додаткову інформацію про конфліктної ситуації і вказати, яким чином її слід врегулювати.

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Рішучість
  • Усна комунікація
  • Планування і організованість
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 15 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримати додаткову інформацію та коригування рішення: 10 хвилин