ЕкспоКонструкт. Взаємодія з клієнтом

Події вправи відбуваються в компанії "ЕкспоКонструкт", яка займається продажами й наданням в оренду збірних швидкомонтованих конструкцій та підготовкою великорозмірних декорацій. Учаснику пропонується виступити в ролі директора відділення. Завдання учасника - ознайомитися з документами, визначити основні проблеми, що стосуються роботи з клієнтами, і представити в формі презентації рекомендації щодо їх вирішення. У розпорядженні учасника комплект документів, що містить листи, дані про прибутки і збитки, графіки, організаційну структуру компанії. Інформація представлена в текстовому і числовому форматах.

Рівень вправи: середній менеджмент

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем,
  • Переконливість в спілкуванні,
  • Усна комунікація

Додаткові компетенції:

  • Творчість і інноваційність

Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 65 хвилин
Презентація: 15 хвилин
Питання: 15 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!