ЕкспоКонструкт. Взаємодія з клієнтом
Події вправи відбуваються в компанії "ЕкспоКонструкт", яка займається продажами й наданням в оренду збірних швидкомонтованих конструкцій та підготовкою великорозмірних декорацій. Учаснику пропонується виступити в ролі директора відділення. Завдання учасника - ознайомитися з документами, визначити основні проблеми, що стосуються роботи з клієнтами, і представити в формі презентації рекомендації щодо їх вирішення. У розпорядженні учасника комплект документів, що містить листи, дані про прибутки і збитки, графіки, організаційну структуру компанії. Інформація представлена в текстовому і числовому форматах.
Рівень вправи: середній менеджмент
Оцінювані компетенції:
- Аналіз і рішення проблем,
- Переконливість в спілкуванні,
- Усна комунікація
Додаткові компетенції:
- Творчість і інноваційність
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 65 хвилин
Презентація: 15 хвилин
Питання: 15 хвилин