Незадоволений клієнт
Події вправи відбуваються в туристичній компанії «Київ-Тревел». Учасник виступає в ролі недавно прийнятого на роботу регіонального менеджера.
У компанію надійшла скарга від клієнта, яка виражає невдоволення якістю обслуговування в одному з готелів, що бере участь в програмі, яка реалізовується компанією. Клієнт вимагає компенсації за завдані незручності, а також наполягає на виключенні готелю з програми. Учаснику необхідно зібрати додаткову інформацію про все, що трапилося і вирішити, яких заходів слід вжити в цій ситуації.
Оцінювані компетенції:
- Планування та організованість
- Аналіз і рішення проблем
- Усна комунікація
- Рішучість
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 15 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримання додаткової інформації: 10 хвилин