Незадоволений клієнт

Події вправи відбуваються в туристичній компанії «Київ-Тревел». Учасник виступає в ролі недавно прийнятого на роботу регіонального менеджера.
У компанію надійшла скарга від клієнта, яка виражає невдоволення якістю обслуговування в одному з готелів, що бере участь в програмі, яка реалізовується компанією. Клієнт вимагає компенсації за завдані незручності, а також наполягає на виключенні готелю з програми. Учаснику необхідно зібрати додаткову інформацію про все, що трапилося і вирішити, яких заходів слід вжити в цій ситуації.

Оцінювані компетенції:

  • Планування та організованість
  • Аналіз і рішення проблем
  • Усна комунікація
  • Рішучість
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 15 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримання додаткової інформації: 10 хвилин
 

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!