Розвиток талантів у постійно мінливому та віртуальному світі

Розвиток талантів у постійно мінливому та віртуальному світі

Концепція проведення віртуальних Центрів оцінки не нова для світу. Психометричні тести без нагляду проводяться з початку століття, концепція віртуальних сховищ інформації ожила кілька років тому, до того ж віртуальні інтерв'ю або гейміфікований ассессмент і асесмент у віртуальній реальності все частіше використовуються для оцінки з метою відбору персоналу.

Однак Центри Оцінки і  Розвитку, що використовуються для ідентифікації майбутніх лідерів, зазвичай роблять більший наголос на групових активностях, і через складну логістику такого типу заходів, вимагають особистої присутності учасників. У сучасних мінливих умовах бізнес більше не може дозволити собі призупиняти активності з розвитку лідерських якостей, проте зовнішні обставини унеможливлюють присутність глобальних талантів в одному місці або взагалі організацію очних зустрічей.

На початку пандемії багато організацій вважали за необхідне відкласти програми розвитку талантів, поки вони стикаються з негайними проблемами. Наприклад, працівники у відпустках без збереження заробітної плати, залучення віртуальної робочої сили, зменшення витрат та переосмислення і зміна власних товарів та послуг. Однак перспективні організації усвідомлюють важливість формування лідерського резерву - особливо зараз, коли вони просять своїх лідерів постійно відповідати на нові виклики бізнесу та підтримувати своїх людей під час змін. І оскільки загальновідомо, що лідерство безпосередньо впливає на залучення персоналу, через зміцнення довіри, забезпечення підтримки та побудову психологічної безпеки, навчання та розвиток лідерів піднялися зараз на перше місце в порядку денному організацій.

Прогресивні організації усвідомлюють важливість формування лідерських здібностей - зараз більше, ніж будь-коли.

Як і багато бізнес-процесів, Центри Розвитку потребують талановитих професіоналів для переосмислення підходу до оцінки персоналу та подолання викликів, що виникають у сучасному середовищі. Ми виявили, що наші клієнти та їх кандидати хочуть не лише оцінки. Вони хочуть захоплюючого досвіду через інтерактивні ассессменти та можливості вчитися у колег. Не достатньо просто провести Центр Оцінки традиційним способом в Інтернеті, оскільки це відміняє основну частину досвіду. Отже, які кроки необхідно зробити, щоб створити цікавий віртуальний досвід для майбутніх керівників, зберігаючи при цьому послідовність та об’єктивність чіткої оцінки?

№1 - Пропонуйте гнучкість

Перехід до віртуальності спрощує надання масштабованих та гнучких рішень. Розгляньте можливість впровадження розкладу, що підходить учасникам та асессорам з різних часових поясів. Ми виявили, що перетворення повного 2-денного Центру Розвитку на 3- або 4-денні заходи з більшою кількістю модулей допомагає підтримувати зацікавленість та імпульс, а також дає можливість залучити учасників та асессорів з усього світу.

№ 2 - Використовуйте технологію, яка створить захоплюючий та унікальний досвід

Створіть інтерактивну платформу для вашого віртуального Центру Оцінки та Розвитку, що моделює реальне життя та надає можливість перейти до живої взаємодії з асессорами та іншими учасниками за допомогою презентації 1-1, коучінгових зустрічей або групових активностей.

№ 3 - Підтримуйте інтерактивність

Центри Розвитку дають можливість спілкуватися з іншими талановитими колегами з різних підрозділів та міст. Коли віч-на-віч елемент зникає, оцінка стає схожою на звичайний процес відбору. Пошук способів надати учасникам можливість взаємодіяти за допомогою віртуальних емоційних контактів, нетворкінгу та групових дискусій допомагає підтримувати високий рівень залученості.

№ 4 - Створіть сценарій "один день із повсякденного життя"

Створіть сценарій "один день із повсякденного життя", який занурить учасників у вирішення завдань, максимально наближених до робочих ситуацій. Розробіть серію симуляцій - наприклад, ділову презентацію, коучінгову зустріч та групову зустріч з іншими учасниками, які спільно працюють над одним і тим же бізнес-завданням та відповідають на виклики із реального життя лідера. Це створить значущий досвід, який повторює типовий день лідера.

№ 5 - Заохочуйте ділитися ідеями та навчатись у дорозі

Розвиток відбувається, коли зворотний зв'язок та коучінг надаються одразу, тому, хоча спілкування і віртуальне, не втрачайте можливості побудувати цю живу взаємодію одразу після вправи, а також створити точки для роздумів та можливості для спільного навчання.

Автор: Карен Ходжес, керівник команди надання професійних послуг у SHL, спеціалізується на Оцінці талантів, Розвитку лідерства та менеджменту, Коучінгу особистої ефективності та Коучінгу перших осіб, а також на дизайні компетенцій.

Оригінальна версія статті доступна на сайті www.shl.com.

 

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!