Опен-Скрипт

Події вправи відбуваються в компанії «Опен-Скрипт», що займається розробкою програм для електронної торгівлі й кастомізації готових пакетних магазинів. Учасник виступає в ролі новопризначеного директора компанії.

Нині продукти та рішення «Опен-Скрипт» використовуються клієнтами в 45-ти країнах світу, а висока якість її розробок і, виключно, відповідальне ставлення до своїх клієнтів є загальновизнаними. І в тому числі цьому учаснику необхідно провести зустріч з одним зі своїх підлеглих - менеджером по роботі з ключовими клієнтами, оскільки особливості його взаємодії з клієнтами, а останнім часом також комерційні результати викликають занепокоєння. У процесі бесіди учаснику необхідно з'ясувати причини, що намітилися проблем і виробити конкретні рішення і заходи для їх усунення.

Оцінювані компетенції:

  • переконливість в спілкуванні;
  • усна комунікація;
  • міжособистісне розуміння.

Інструкція: 10 хвилин
Підготовка до зустрічі: 20 хвилин
Рольова гра: 30 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!