Органайзер

У вправі мова йде про компанію «Інвестконтакт», що спеціалізується на наданні кредитів приватним особам і невеликим фірмам. Учаснику пропонується виступити в ролі фахівця по роботі з клієнтами Львівської філії компанії, якому доручено взяти на себе частину завдань хворого колеги. Завдання учасника - ознайомитися з документами, що відображають плани роботи хворого співробітника, переглянути власний робочий графік з урахуванням завдань колеги й  скласти службову записку керівнику про передбачувані зміни свого плану роботи. У розпорядженні учасника комплект документів, що містить листи, службові записки, схему структури компанії. Інформація в документах представлена в текстовому і числовому форматах.

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Планування та організованість
  • Рішучість
  • Письмова комунікація
Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1 - Організація діяльності: 25 хвилин
Завдання 2 - Письмова комунікація: 15 хвилин
 

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!