Перпетум

У вправі мова йде про російської компанії «Роздолля», що виробляє прохолодні напої. Учаснику пропонується виступити в якості бренд-менеджера, завдання якого полягає у визначенні плану дій щодо виправлення ситуації, пов'язаної з погіршенням показників продажів однієї з марок, що входять в сферу відповідальності учасника. Для цього необхідно вивчити надані матеріали і скласти список якої бракує для розробки детального плану інформації (письмове завдання), підготувати і провести презентацію ідей щодо збільшення обсягу продажів продукту. У розпорядженні учасника комплект документів, інформація в яких представлена в текстовому і числовому форматі.

Оцінювані компетенції:

  • аналіз і вирішення проблем;
  • переконливість в спілкуванні;
  • усна комунікація;
  • розуміння комерційних принципів.

Інструкція: 10 хвилин
Підготовка рекомендацій та переліку необхідних даних: 1 година
Презентація: 15 хвилин
Питання спостерігачів: 15 хвилин

Матриця вправ SHL