Перпетум
У вправі мова йде про компанію «Роздолля», що виробляє прохолодні напої. Учаснику пропонується виступити в ролі бренд-менеджера, завдання якого полягає у визначенні плану дій щодо виправлення ситуації, пов'язаної з погіршенням показників продажів однієї з марок, що входять в сферу відповідальності учасника. Для цього необхідно вивчити надані матеріали і скласти список, якої бракує інформації для розробки детального плану (письмове завдання), підготувати і провести презентацію ідей щодо збільшення обсягу продажів продукту. У розпорядженні учасника комплект документів, інформація, в яких представлена в текстовому і числовому форматах.
Оцінювані компетенції:
- аналіз і вирішення проблем;
- переконливість в спілкуванні;
- усна комунікація;
- розуміння комерційних принципів.
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка рекомендацій та переліку необхідних даних: 1 година
Презентація: 15 хвилин
Питання спостерігачів: 15 хвилин