Пропозиція щодо нових продуктів

Події вправи відбуваються в російському філії транснаціональної компанії, що займається виробництвом пива. Учасники виступають в якості співробітників компанії, недавно прийнятих на роботу і проходять стажування в підрозділі, що випускає світле пляшкове пиво «Ріджент Ред Лейбл».

У зв'язку з тим, що останнім часом відбувається зниження обсягів продажів і скорочення частки ринку цього продукту, відділ розвитку почав роботу з підготовки можливої заміни для «Ріджент Ред Лейбл». На даний момент найбільш підготовленими є два варіанти, що мають як свої переваги, так і деякі недоліки. Учасники повинні проаналізувати ситуацію і, перш за все, прийти до спільної думки з основного питання - починати або не починати випуск будь-якої з нових розробок. Крім того, групі необхідно представити конкретні рекомендації по просуванню обраного ними варіанта (-ів), що враховують такі питання як: передбачувана ринкова ніша, рекламні стратегія і бюджет, зовнішній вигляд, цінова політика і інші аспекти маркетингу.

Оцінювані компетенції:

  • Лідерство
  • Переконливість в спілкуванні
  • Усна комунікація
  • Міжособистісне розуміння

Додаткові компетенції:

  • Планування і організованість
  • Аналіз і рішення проблем
  • Творчість і інноваційність

Інструкція: 10 хвилин

Індивідуальна підготовка: 10 хвилин

Обговорення: 50 хвилин

Виклад рекомендацій: 5 хвилин

Матриця вправ SHL