Пропозиція щодо нових продуктів
Події вправи відбуваються в філії транснаціональної компанії, що займається виробництвом пива. Учасники виступають в ролі співробітників компанії, недавно прийнятих на роботу й проходять стажування в підрозділі, що випускає світле пляшкове пиво «Ріджент Ред Лейбл».
У зв'язку з тим, що останнім часом відбувається зниження обсягів продажів і скорочення частки ринку цього продукту, відділ розвитку почав роботу з підготовки можливої заміни для «Ріджент Ред Лейбл». На даний момент найбільш підготовленими є два варіанти, що мають як свої переваги, так і деякі недоліки. Учасники повинні проаналізувати ситуацію і, перш за все, прийти до спільної думки з основного питання - починати або не починати випуск будь-якої з нових розробок. Крім того, групі необхідно представити конкретні рекомендації з просування обраного ними варіанта(-ів), що враховують такі питання як: передбачувана ринкова ніша, рекламні стратегія і бюджет, зовнішній вигляд, цінова політика й інші аспекти маркетингу.
Оцінювані компетенції:
- Лідерство
- Переконливість в спілкуванні
- Усна комунікація
- Міжособистісне розуміння
Додаткові компетенції:
- Планування та організованість
- Аналіз і рішення проблем
- Творчість й інноваційність
Інструкція: 10 хвилин
Індивідуальна підготовка: 10 хвилин
Обговорення: 50 хвилин
Виклад рекомендацій: 5 хвилин