Опитувальник Сталий Поведінки Фахівців За Роботі c Клієнтами CCSQ

ГлавнаяПослуги та продуктиІнструменти оцінкиОсобистісні опитувальникиОпитувальник Сталий Поведінки Фахівців За Роботі c Клієнтами CCSQ

Опитувальник стилів поведінки фахівців по роботі з клієнтами (CCSQ) призначений для оцінки особистих якостей, пов'язаних зі специфікою роботи фахівців в області продажів і обслуговування клієнтів, співробітників колл-центрів.

Опитувальник охоплює 16 особистісних характеристик, об'єднаних в три групи: Взаємини з людьми, Стиль мислення, Емоції.

Інформація, отримана за результатами заповнення опитувальника, допомагає:

- Збільшити ймовірність вибору правильних людей
- Знизити витрати за рахунок підвищення ефективності процесу найму
- Виявити приховані причини неефективної роботи Ваших співробітників
- Спланувати більш ефективну стратегію розвитку

Профіль
Інформація представлена в графічному вигляді для інтерпретації сертифікованим співробітником.

Звіт за компетенціями
Описовий звіт, що включає в себе інформацію по ключовим компетенцій фахівців по роботі з клієнтами

Персональний звіт
Описовий звіт, призначений для співробітника, заполнявшего опитування

Контрольний час: не обмежена
Інструктаж: 10 хвилин
Кількість питань: 40
Середній час запалення: 20-30 хвилин
 
Опитувальник може бути використаний для співробітників, що працюють в сфері продажів і обслуговування клієнтів не мають при цьому підлеглих.

Необхідна підготовка

Для отримання права на застосування опитувальника CCSQ та інтерпретацію його результатів Вам необхідно прослухати семінар «Професійні особистісні опитувальники» (сертифікат SHL Level B).