Опитувальник Стилів Поведінки Фахівців по Роботі c Клієнтами CCSQ

Опитувальник стилів поведінки фахівців по роботі з клієнтами (CCSQ) призначений для оцінки особистих якостей, пов'язаних зі специфікою роботи фахівців в області продаж й обслуговування клієнтів, співробітників колл-центрів.

Опитувальник охоплює 16 особистісних характеристик, об'єднаних в три групи: Взаємини з людьми, Стиль мислення, Емоції.

Інформація, отримана за результатами заповнення опитувальника, допомагає:

- Збільшити ймовірність вибору правильних людей
- Знизити витрати шляхом підвищення ефективності процесу найму
- Виявити приховані причини неефективної роботи Ваших співробітників
- Спланувати більш ефективну стратегію розвитку

Профіль
Інформація представлена в графічному вигляді для інтерпретації сертифікованим співробітником.

Звіт за компетенціями
Описовий звіт містить інформацію по ключовим компетенціям фахівців по роботі з клієнтами.

Персональний звіт
Описовий звіт, призначений для співробітника, який проходив опитування.

Контрольний час: не обмежений
Інструктаж: 10 хвилин
Кількість питань: 40
Середній час запалення: 20-30 хвилин
 
Опитувальник може бути використаний для співробітників, що працюють у сфері продаж і обслуговування клієнтів та не мають при цьому підлеглих.

Необхідна підготовка

Для отримання права на застосування опитувальника CCSQ та інтерпретацію його результатів Вам необхідно прослухати семінар «Професійні особистісні опитувальники» (сертифікат SHL Level B).

 
 

 

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!