Комплексне рішення "Робота з Клієнтами"

Рішення "Робота з клієнтами/Customer Service"

Кількість заявок від претендентів іноді буває просто величезною, роботодавець знаходиться в стані розгубленості та не в змозі вибрати відповідних кандидатів. Тим часом, помилки в процесі найму співробітників можуть стати фатальними - вони роблять вкрай негативний вплив на бренд роботодавця, а це, у свою чергу, може сформувати негативний образ фірми у споживача.

Експерти SHL  розробили спеціальне рішення, яке покликане оцінити претендентів на різні вакансії у сфері роботи з клієнтами.

Онлайн-система SHLTOOLS 3.0 пропонує наступні звіти:

Звіт «Робота з клієнтами: технічні фахівці», адресований технічним співробітникам, а також сервісному персоналу. Звіт генерується на базі проходження претендентами таких інструментів, як:

Звіт «Робота з клієнтами: касири», адресований працівникам торгових мереж та співробітникам каси. Звіт генерується на базі проходження претендентами таких інструментів, як:

Звіт «Робота з клієнтами: банківські операціоністи», адресований банківським працівникам, які безпосередньо контактують з клієнтами. Звіт генерується на базі проходження претендентами таких інструментів, як:

Звіт «Робота з клієнтами: консультації та обслуговування», адресований співробітникам call-центрів, різних служб підтримки, а також торговим представникам. Звіт генерується на базі проходження претендентами таких інструментів, як:

Звіти дозволяють скласти об'єктивне уявлення про те, наскільки претендент здатний обіймати посади, пов'язані з постійною взаємодією з клієнтами компанії.
Результати звітів представлені у вигляді простої шкали відповідності заданим критеріям:

Оцінка здійснюється згідно з наступними критеріями ефективності:

  • Орієнтація на клієнта: демонструє ентузіазм при спілкуванні з клієнтами, увагу, готовність надати допомогу та вирішити поставлені клієнтом завдання.
  • Дотримання правил та процедур: серйозно ставиться до виконання робочих завдань, проявляє відповідальність та обов'язковість, точність та увагу до деталей.
  • Прагнення до результату: націлений на підвищення ефективності, поліпшення результатів та досягнення професійних цілей, з готовністю долає труднощі, що з'являються.
  • Здатність до навчання: оперативно засвоює нові відомості, вибирає адекватний спосіб дій. Застосовує нову інформацію в процесі виконання робочих завдань.
  • Стійкість: спокійно долає зовнішній тиск та труднощі, що з'являються, зберігаючи оптимізм та позитивне ставлення до роботи.
  • Робота в команді: взаємодіє з іншими членами колективу, виявляє готовність до співпраці, надає підтримку колегам.

За результатами оцінки формується профіль кожного претендента:

Профілі кандидатів можуть лягти в основу першого етапу відбору, у тому числі, використовуватися як інструмент відсіву найменш відповідних претендентів. Наступним кроком може стати додаткова оцінка (наприклад, ассессмент-центр) найбільш відповідних претендентів.


Скориставшись цим рішенням, Ви знайдете відповіді на такі питання, як:

  •  «Наша компанія спеціалізується в наданні послуг - як мені переконатися в тому, що мої працівники достатньою мірою мірі орієнтовані на клієнтів?»
  • «Через високу плинність кадрів наша компанія змушена витрачати зайвий час та кошти - як утримати співробітників та зробити колектив більш стабільним?»
  • «Ми кожен день отримуємо величезну кількість резюме - як вибрати відповідних та перспективних кандидатів?»
  • «Ми постійно намагаємося продавати більше - як оцінити здатність продавців магазину до активних продажів?»



Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!