Тарако

Події вправи відбуваються в транснаціональній корпорації, яка випускає вина та інші алкогольні напої. Учасник виступає в ролі бренд-менеджера, який відповідає за просування і прибутковість частини асортименту в Європі.
Останнім часом результати продажів однієї з марок - Таракі, стали викликати занепокоєння. Тому учаснику необхідно ознайомитися з наявною інформацією і визначити, які ще дані йому потрібні для підготовки конкретного плану дій щодо поліпшення ситуації. Учасник повинен також вказати, які кроки він буде готовий зробити, виходячи тільки з представлених даних, і підготувати оцінку прибутковості зазначеної марки протягом найближчих трьох років.

Оцінювані компетенції:і

  • Аналіз і рішення проблем
  • Письмова комунікація
  • Усна комунікація
  • Планування й організованість
  • Міжособистісне розуміння
  • Лідерство
Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1: Підготовка списку необхідних додаткових даних  - 50 хвилин
Завдання 2: Виклад попереднього плану дій та оцінок прибутковості  - 25 хвилин
Завдання 3: Усний виклад вимог до інформації та плану дій (опційно) - 15 хвилин 
 

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!