Тарако
Події вправи відбуваються в транснаціональній корпорації, яка випускає вина та інші алкогольні напої. Учасник виступає в ролі бренд-менеджера, який відповідає за просування і прибутковість частини асортименту в Європі.
Останнім часом результати продажів однієї з марок - Таракі, стали викликати занепокоєння. Тому учаснику необхідно ознайомитися з наявною інформацією і визначити, які ще дані йому потрібні для підготовки конкретного плану дій щодо поліпшення ситуації. Учасник повинен також вказати, які кроки він буде готовий зробити, виходячи тільки з представлених даних, і підготувати оцінку прибутковості зазначеної марки протягом найближчих трьох років.
Оцінювані компетенції:і
- Аналіз і рішення проблем
- Письмова комунікація
- Усна комунікація
- Планування й організованість
- Міжособистісне розуміння
- Лідерство
Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1: Підготовка списку необхідних додаткових даних - 50 хвилин
Завдання 2: Виклад попереднього плану дій та оцінок прибутковості - 25 хвилин
Завдання 3: Усний виклад вимог до інформації та плану дій (опційно) - 15 хвилин