Тарако

Події вправи відбуваються в транснаціональної корпорації, яка випускає вина та інші алкогольні напої. Учасник виступає в якості бренд-менеджера, який відповідає за просування і прибутковість частини асортименту в Європі.
Останнім часом результати продажів однієї з марок - Таракі, стали викликати занепокоєння. Тому учаснику необхідно ознайомитися з наявною інформацією і визначити, які ще дані йому потрібні для підготовки конкретного плану дій щодо поліпшення ситуації. Учасник повинен також вказати, які кроки він буде готовий зробити, виходячи тільки з представлених даних, і підготувати оцінки прибутковості зазначеної марки протягом найближчих трьох років.

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Письмова комунікація
  • Усна комунікація
  • Планування і організованість
  • Міжособистісне розуміння
  • Лідерство
Інструкція: 10 хвилин
Завдання 1: Підготовка списку необхідних додаткових даних 50 хвилин
Завдання 2: Виклад попереднього плану дій та оцінок прибутковості 25 хвилин
Завдання 3: Усний виклад вимог до інформації та плану дій (опційно) 15 хвилин