TechOffice

У вправі мова йде про міжнародну компанію «TECH OFFICE», що випускає різну оргтехніку. Учаснику пропонується виступити в ролі нового директора Відділення в Україні, яке містить три виробничі ділянки, розташованих в різних містах. Завдання учасника - на основі отриманої від керівників підрозділів інформації провести оцінку ситуації, підготувати і представити план дій і своє бачення перспектив роботи Відділення на найближчі 3-5 років. У розпорядженні учасника понад 15 документів, що містять листи, службові записки, дані про прибутки та збитки. Інформація в документах представлена в текстовому й числовому форматах.

Оцінювані компетенції:

  • Планування та організованість
  • Аналіз і вирішення проблем
  • Усна комунікація
  • Розуміння комерційних принципів
  • Стратегічне мислення

Інструкція: 10 хвилин
Підготовка рекомендацій: 1 година 45 хвилин
Презентація: 15 хвилин
Питання спостерігачів: 15 хвилин

Матриця вправ SHL

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!