Турбота про якість

Події вправи відбуваються в Головному офісі компанії, що управляє мережею готелів. Учасник виступає в ролі нового співробітника служби персоналу.
Учаснику передали, що в компанію подзвонив який проводив навчання її співробітників зовнішній тренер і повідомив, що регіональний менеджер, який замовив це навчання, відмовляється оплачувати рахунок за надані послуги. Учасник повинен зібрати додаткову інформацію про ситуацію і вказати, які заходи він вважає за необхідне прийняти для врегулювання даної проблеми.

Оцінювані компетенції:

  • Аналіз і рішення проблем
  • Рішучість
  • Усна комунікація
Інструкція: 10 хвилин
Підготовка: 15 хвилин
Питання Експертові: 15 хвилин
Ухвалення рішення: 5 хвилин
Отримання додаткової інформації: 10 хвилин

 

Матриця вправ SHL