Campari націлюється на продуктивність персоналу завдяки розвитку на 360 градусів
Campari націлюється на продуктивність персоналу завдяки розвитку на 360 градусів
Campari потребувала найкращих людей, які працювали б у командах на чолі з менеджерами, що стимулювали б ефективність їхньої роботи. SHL працювали з клієнтом, щоб розробити та впровадити програму 360º у 14 країнах та 8 мовами. Програма вже сприяє підвищенню продуктивності.
Коротко про клієнта
- Галузь: харчові продукти та напої
- Розмір: 4000+
- Регіон: Італія / EMEA / Глобальна компанія
- Рішення: розвиток керівників.
Виклик — підвищити ефективність роботи персоналу
Компанія Campari усвідомлює важливість своїх співробітників для бізнесу. Як зазначає генеральний директор Campari Group Боб Кунце-Консевіц (Bob Kunze-Concewitz):
"У динамічному бізнес-контексті існує тісний зв'язок між конкурентними результатами та компетентністю, поведінкою і мотивацією людей. Це означає, що в разі швидкого зростання, непередбачуваної ситуації люди дійсно можуть змінити ситуацію своїми ідеями, рішеннями та гнучкістю".
Campari знала, що їй потрібні люди найвищого класу, які працюють у командах на чолі з менеджерами, що стимулюють продуктивність людей. Як організація, що стрімко розвивається, компанія також хотіла мати надійний план наступництва для всіх своїх ключових посад.
З цією метою компанія запустила навчальну програму "Пристрасть до людей".
Її мета — прискорити підвищення ефективності роботи людей шляхом:
- Створення "Шляху Campari", послідовного та особливого підходу до управління персоналом;
- Підтримки керівників за допомогою належного навчання та інструментів;
- Допомоги менеджерам у складній щоденній роботі з управління людьми, пропонуючи більшу підтримку та коучинг.
В рамках цієї програми Campari вирішила інвестувати в комплексну програму розвитку 360º для менеджерів Campari по всьому світу. Campari потрібно було знайти стратегічного партнера, здатного підтримати систематичні запуски програми, включаючи підтримку локальних мов та команд у різних часових поясах, економічно ефективно та з мінімальним впливом на бізнес-процеси. SHL була обрана з короткого списку завдяки здатності впроваджувати програму 360 по всьому світу, значному досвіду консультування та кваліфікованій команді у сфері управлінських послуг.
Рішення — програма зворотного зв'язку методом 360º
Загалом у програмі взяли участь понад 300 менеджерів з 14 країн світу, які розмовляли вісьмома мовами включно з: англійською, італійською, французькою, німецькою, португальською, іспанською та фламандською (нідерландською).
Команда SHL Talent Measurement працювала з Campari над розробкою анкети зворотного зв'язку за методом 360º, що ґрунтувалась на чотирьох менеджерських компетенціях "Шляху Campari": Передбачати, Створювати можливості, Надавати повноваження та Надихати. Потім її переклали усіма локальними мовами й розмістили на платформі SHL, де до неї могли отримати доступ учасники та оцінювачі. Завдяки поєднанню зворотного зв'язку 360º, тренінгів, воркшопів та індивідуального коучингу, учасники мали змогу зрозуміти та застосувати Campari Way.
Емануела Де Франчіс (Emanuela De Franchis), керівця відділу глобального навчання та розвитку компанії Campari, коментує:
"Це набагато більше, ніж програма зворотного зв'язку. Вона заохочує людей пройти шлях починаючи з кращого розуміння своїх сильних і слабких сторін та завершуючи наданням їм інструментів та коучингу, щоб вони стали кращими керівниками. Знання та досвід команди SHL Talent Measurement Solutions були неоціненними, оскільки допомогли адаптувати анкету зворотного зв'язку 360º до нашої моделі компетенцій і зробити її по-справжньому ефективною".
Результати — стимулювання прибуткового зростання
Програма Campari "Пристрасть до людей" об'єднує зворотний зв'язок методом 360 градусів з програмою розвитку, щоб допомогти компаніям в межах всієї Групи:
- Орієнтувати менеджерів на ключові бажані моделі поведінки;
- Звернути увагу на важливість планування наступництва;
- Пов'язати індивідуальні цілі зі стратегією, місією та цінностями Групи;
- Виростити менеджерів з персоналу Campari, які мотивуватимуть, розвиватимуть та утримуватимуть співробітників з високим потенціалом.
Хоча реальну цінність будь-якої програми розвитку 360 найкраще можна оцінити з часом, глобальна команда HR надихається внутрішнім прийняттям ініціативи та першими результатами. Емануела Де Франчіс коментує:
"Зворотний зв'язок уже сприяє підвищенню продуктивності. Наше опитування співробітників показало зростання задоволеності лідерством у команді та комунікаціями - двома компетенціями, на які спрямована програма".
За шкалою від 1 до 7 середній бал задоволеності командним лідерством зріс на 5,3% з 5,08 до 5,35. За тією ж шкалою задоволеність комунікацією на рівні групи зросла на 5,1% з 4,71 до 4,95.
Де Франчіс додає:
"Програма розвитку гарантує, що наші менеджери володіють необхідними навичками та поведінкою, які допоможуть нам забезпечити безперервне прибуткове зростання. Команда SHL Talent Measurement одразу ж побудувала довірливі стосунки з нашими стейкхолдерами, була креативною, підтримувала нас і взаємодіяла з нами на кожному кроці".
Перегляньте інформацію про HR рішення, щоб дізнатись більше як інструменти SHL можуть допомогти у відборі та розвитку керівників