Допомога провідній телекомунікаційній компанії у визначенні та розвитку її майбутніх стратегічних компетенцій
Допомога провідній телекомунікаційній компанії у визначенні та розвитку її майбутніх стратегічних компетенцій
Про клієнта
Галузь: телекомунікації
Чисельність персоналу: 93000
Регіон: Глобальний
Рішення: Відповідність компетенцій
Компанія в постійному русі
З моменту свого заснування як єдиної паперової фабрики 155 років тому, Nokia еволюціонувала, щоб задовольняти потреби суспільства, що постійно змінювались: спочатку виробляла паперові вироби, кабель, гумові чоботи та шини, а потім перейшла до електроніки, включаючи телевізори. До рубежу століть Nokia повністю поринула у виробництво потужних електронних пристроїв; Сьогодні їх пропозиція орієнтована на забезпечення мережевих операторів і підприємств передовою інфраструктурою зв'язку, такою як 5G.
Зосереджуючись на створенні технологій, які допомагають світу діяти разом у часи постійних змін, Nokia пропонує критично важливі рішення, спрямовані на вирішення глобальних проблем.
Проблема полягає в тому, що можливості робочої сили повинні пристосовуватися до мінливих потреб бізнесу
На початку 2020-х років розвиток цифрового середовища в поєднанні з різкими змінами у вимогах клієнтів спонукали Nokia до оновлення стратегії управління персоналом на корпоративному рівні. Як зазначено у своєму «Баченні 2025 року», Nokia визнала, що «минулі успіхи не гарантують майбутніх перемог», і що її підхід до управління талантами повинен еволюціонувати, щоб компанія могла підтримувати свій традиційний високий рівень гнучкості бізнесу. Особлива увага була приділена організації продажів, як головній рушійній силі бізнесу: Nokia потрібно було знайти спосіб втілити нове бачення в життя і надійно визначити, де кожен продавець буде протистояти відповідати очікуванням. Вони зрозуміли, що універсальний підхід до розвитку людей, незалежно від рівня навичок, більше не є ефективним, так само як і навчання «на вимогу», коли першим змащують скрипуче колесо.
Рішення – системне підвищення кваліфікації та перекваліфікація на основі даних: «Ви не можете керувати тим, що не можете виміряти»
Nokia завжди прагнула до постійного переосмислення, і її підхід до руху в майбутнє починався з чесної, об'єктивної оцінки поточних компетенцій своєї робочої сили. Їм потрібен був масштабований цифровий підхід для оцінки рівня здібностей продавців, виявлення найкращих талантів і отримання конкретних порад щодо розвитку, які в кінцевому підсумку допомогли б підвищити ефективність і результативність.
Науково обґрунтоване рішення SHL змогло легко пристосувати модель компетенцій Nokia, засновану на ролях, і її потреби у звітності, забезпечуючи масштабованість і гнучкість для вдосконалення їх підходу до управління рівнем професійних навичок, знань та компетенцій. SHL відповіла на виклик Nokia за допомогою двостороннього підходу, включаючи наш професійний особистісний опитувальник (OPQ), доповнений інструментом самооцінки компетенцій, розробленим Nokia. Були розроблені та побудовані кастомні звіти про розвиток продажів для розповсюдження в рамках проєкту. Кожен співробітник програми отримав персоналізований та індивідуальний коучинг на основі пропозицій у Звіті про розвиток.
Результати – забезпечення потрібних можливостей у потрібному місці та в потрібний час – створення високої цінності для компанії та окремих осіб.
Використання об'єднаних можливостей OPQ та самооцінки забезпечило прозорість для зацікавлених сторін компанії, надаючи уявлення про можливості макрорівня, підрозділу, команди та окремих осіб. В результаті, оцінки SHL і пов'язані з цим дуже цілеспрямовані заходи з підвищення кваліфікації тепер використовуються в кожному регіоні продажів Nokia.
У компанії Nokia рівень участі співробітників у цих добровільних оцінюваннях перевищує 95%. Опитування, проведене після програми, підтвердило, що учасники визнали якість звітів і знайшли цінність у пропозиціях щодо коучингу. Дані цієї відносно нової програми Nokia продовжують надходити, але компанія вже може проаналізувати вплив навичок на чіткі ключові показники ефективності. Дані про навички, отримані в результаті самооцінки, у поєднанні з потенціалом, виявленим OPQ, дають Nokia уявлення про потенційну продуктивність співробітників, а індивідуальні поради щодо розвитку забезпечують дієвий і негайний вплив на глобальну робочу силу Nokia.
У SHL, ми пишаємося тим, що допомагаємо світовому лідеру в галузі телекомунікацій вивести розвиток професійних навичок, знань та компетенцій на новий рівень, і ми з нетерпінням чекаємо можливості допомогти їм продовжувати підіймати планку в наступні роки.