Перемога у війні за таланти: мінливі поля гри та інструменти

Перемога у війні за таланти: мінливі поля гри та інструменти

«Битва за таланти» – Стівен Ханкін з McKinsey & Company вперше використав цей термін у 1997 році, посилаючись на конкурентний ландшафт підбору та утримання талантів. Ми знаємо, що для підвищення ефективності та зростання бізнесу компанії повинні мати надійну стратегію щодо талантів, починаючи від найму до розвитку співробітників. Тим не менш, хоч здатність залучати, утримувати і розвивати таланти в рамках організації є ключовим фактором успіху, не так легко планувати стратегічні кроки у цьому напрямку і простий набір все більшої і більшої кількості людей в компанію вже не є надійним способом.

Зміна ігрових полів та інструментів.

За більше ніж 30 років інтенсивність битви майже не змінилася; як би там не було, вона навіть поглибилася, оскільки бізнес переживає економічні спади, пандемії, соціокультурні зрушення та зміну ринків праці. Битва лютуватиме в міру розвитку технологій, нові покоління вливатимуться до робочої сили, змінюватимуться вимоги до навичок та бізнес-середовище.

Оглядаючись на усе це, чи є у вас те, що потрібно, щоб виграти війну за талант? Чи оснащені ви правильними інструментами, щоб продовжувати боротися?

Давайте подивимося, як ви можете підготуватися до нескінченної війни за таланти.

Як виграти війну талантів

#1– Налаштуйте правильне мислення

По-перше, потрібна зміна мислення: «Я приймаю, що битва триватиме і що я не завжди можу виграти, але що я можу змінити, це те, на якому полі та якими інструментами я обираю боротися». Як згадувалося раніше, битва за таланти стає все більш інтенсивною і буде продовжуватися. Це те, що ми не можемо змінити і над чим не маємо ніякого контролю. Тому орієнтація на те, що ми можемо змінити, допоможе нам рухатися вперед до наступного кроку у стратегії.

#2 - Битва на правильному полі

Змінювати поля вашої битви, є одним з варіантів. Інтернет, мережі, реферали, рекрутинг у кампусі, дошки талантів, кав'ярні – можливості безмежні. Виклик при боротьбі за таланти, полягає у тому, що ви завжди будете працювати в тих же просторах, що і ваші конкуренти. При цьому ви більше не є власником поля бою і кандидати диктують, де ви їх шукаєте. Слідування за ними також допоможе вам отримати цільовий пул талантів.

#3 - Використовуйте валідні та науково перевірені інструменти

Якщо поле бою знаходиться поза вашим контролем, то інструменти, які ви використовуєте, стають тим, що вирізняє вас від інших. Не робіть помилок. Валідні та надійні інструменти є важливою відправною точкою. Застосування науково обґрунтових психометричних оцінок, оцінювання цілого ряду компетенцій, навичок та поведінки, пов'язаних з роботою, є основою для максимальної ефективності та оптимального застосування ресурсів.

 

"Застосування науково обґрунтових психометричних оцінок, оцінювання цілого ряду компетенцій, навичок та поведінки, пов'язаних з роботою, є основою для максимальної ефективності та оптимального застосування ресурсів"

 

#4 - Створіть «безшовний» і привабливий досвід

Як ви впровадите згадані вище інструменти, є окремим питанням. Швидкість і масштабованість мають важливе значення, гарантуючи, що кандидати матимуть найкращий можливий досвід. Оскільки таланти залишаються, або стають мобільними і потребують гнучкості, ваші інструменти повинні відповідати цим очікуванням. Звісно, оцінки мають проводитися з будь-якого пристрою і бути доступними за вимогою. І так, асинхронне залучення – це вже даність. Але і ще не все. Те, як ви використовуєте ці інструменти, є ключем до успіху, а також означає що ви надаєте кандидатам багатий та привабливий досвід участі у безперебійному та чіткому робочому процесі, і одночасно забезпечуєте швидкість та диференціацію від конкурентів. Остання частина – швидкість і диференціація – має велике значення. Кандидати повинні розуміти, хто конкурує за їх навички, і ваш бренд повинен бути центральним у вашій (повторюю, вашій) боротьбі.

#5 – забезпечте постійну інтеграцію даних ваших даних про людей

Битва – це не єдиний момент часу. Незалежно від того, наскільки ефективним є процес підбору та рекрутингу, саме інтеграція даних та постійне їх застосування забезпечують стійкий успіх. Статистика починається з об'єднання даних, чи це оцінка особистих якостей, чи досвід, навички, мотивація або цінності. На практиці неможливо отримати ідеальну інформацію, але якщо ви маєте більше даних, це, безумовно, забезпечує краще бачення - і це бачення важливе. Візуалізація даних, візуалізація даних у реальному часі, з гнучкістю застосування різних фокусів є ключем до розуміння ситуації.

#6 – використовуйте інформацію з розумом

Інформація є валютою, а валюту можна використати по-різному. Занадто часто ми відкидаємо інформацію, яку використали, щоб виграти битву, забуваючи, що вона сприяє виграшу всієї кампанії. Аналітику, потрібну для успішних змін в міру розвитку поля бою. Дані перетікають з однієї точки в іншу, від залучення талантів до управління талантами. Саме ці два стратегічні імперативи стали основою війни за таланти: рекрутинг і утримання. Війна триває. Інтегровані дані, які ви маєте під рукою, повинні надавати рішення, що базуються на аналітиці, в режимі реального часу, щоб дати відповіді про персонал.

Здатність організації залучати і утримувати таланти є фундаментальною у війні талантів. За більш ніж 30 років не з’вилося жодних ознак, що битва стає менш інтенсивною. І не помиляйтеся, війна триватиме, бізнес зміниться, таланти будуть розвиватися, а навички прийдуть і підуть. Єдине, що не зміниться, це те, що засноване на даних розуміння людей, є інструментом успіху в цій битві за таланти, що триває.

 

Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися, як ми можемо допомогти вам виграти війну за таланти за допомогою наших наукових рішень, експертного консалтингу та навчання, а також більш ніж 40-річного досвіду.

Автор: Брендон Плінер Лідер SHL рішень з управління талантами

Оригінал статті доступний на сайті: shl.com.ua

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiлноти!