Вплив на організаційну трансформацію за допомогою даних

Вплив на організаційну трансформацію за допомогою даних

Як найбільше у світі будівельне товариство, Nationwide цінує свою 136-річну спадщину. Понад 16 мільйонів учасників користуються перевагами його тривалої місії — допомагати людям купувати власне житло та максимально ефективно розпоряджатися заощадженнями. Соціально орієнтоване походження компанії й сьогодні втілюється у її баченні «будівельне товариство для всієї країни».

Коротко про клієнта

Галузь: фінансові послуги
Розмір: понад 18 000 працівників
Регіон: Велика Британія
Рішення: розвиток корпоративного лідерства (Enterprise Leader Development)

Виклик

Як і багато інших організацій, Nationwide зіткнулася з конкуренцією як з боку традиційних гравців, так і нових учасників ринку. Щоб залишатися актуальною, компанії було потрібно швидко спростити свої послуги й підходи до роботи, підвищити ефективність та надати працівникам більше повноважень для кардинальної зміни організаційної культури. Для керівництва це означало кілька суттєвих зрушень: перехід від операційної до візійної орієнтації, від централізованого контролю до розширення повноважень працівників, від зони комфорту до прийняття більш динамічного й експериментального середовища. Завдяки цьому учасники компанії залишалися б у центрі діяльності гнучкої, інклюзивної та орієнтованої на майбутнє організації.

Рішення

Nationwide та SHL пов’язує тривале партнерство. Попередні дослідження та робота над культурою сформували чітке розуміння критично важливих компетенцій, які були визначені й виміряні в межах єдиної моделі компетенцій та закріплені у принципах лідерства. Усі старші керівники — керівники функцій і директори, що звітують перед топменеджментом, — призначалися або просувалися далі на основі стандартизованого підходу до оцінювання, що ґрунтувався на Occupational Personality Questionnaire, Motivation Questionnaire та когнітивних тестах. Усі ці інструменти були узгоджені з моделлю компетенцій Nationwide. На основі результатів формувалися індивідуальні звіти для співбесід з керівниками як з метою відбору, так і розвитку. Їх розроблено спільно з Nationwide, упроваджено SHL і реалізовано внутрішньою командою спеціалістів.

Усі дані було перенесено у спеціалізовані інформаційні панелі та пов’язано з дослідженням SHL «Лідерство в контексті». Це дало змогу HR- і бізнес-лідерам Nationwide використовувати отримані інсайти для ухвалення критичних рішень щодо кар’єрного розвитку працівників і їхнього внеску в організацію.

Паралельно SHL регулярно здійснювала додатковий аналіз і надавала його Nationwide для підтримки стратегічної HR-команди в реалізації таких проєктів.

Результати

  • Nationwide має об'єктивне уявлення про 45% своїх виконавчих керівників.
  • Спільний дизайн і внутрішня реалізація оцінювання керівників забезпечують економію у 74%.
  • Найсильніші керівники Nationwide у два рази частіше демонструють здатність до «широкомасштабного» мислення та вирізняються в генеруванні інноваційних рішень.

Аналіз дозволив оцінити результативність і потенціал керівників Nationwide та зіставити їх із даними компаній у фінансовій, роздрібній і технологічній сферах. Було виявлено сильні сторони у стратегічному мисленні, здатності до навчання та розвитку, об’єднанні людей задля розв'язання проблем і ухвалення обґрунтованих рішень. Водночас визначено напрями розвитку — розширення емоційного діапазону та увага до самотрансформації, які є ключовими для ведення культурних змін.

Компанія також отримала уявлення про те, що мотивує її керівників, наскільки це відповідає майбутньому стратегічному курсу й мінливому контексту. Це надало HR-лідерам та виконавчому комітету чітке бачення наявних компетенцій в організації та їх узгодженості з культурними трансформаціями. Відповідно, стало зрозуміло, які компетенції варто розвивати всередині компанії, а які — залучати ззовні.

Таким чином Nationwide продовжує шлях, у якому оцінювання стає не лише інструментом відбору, а й позитивним досвідом розвитку, що стимулює змістовні розмови та робить процеси добору й розвитку комерційно сталими. Водночас це початок нового етапу, коли HR і бізнес-лідери отримують змогу ухвалювати обґрунтовані рішення про персонал на основі об’єктивних даних і прогностичної аналітики.

Зрештою, Nationwide демонструє прихильність до етичної практики у партнерстві з SHL. Ми, зі свого боку, з нетерпінням чекаємо на подальшу участь у трансформації компанії.

«Справжня демонстрація сили співтворчості. У партнерстві з SHL ми отримали набір практичних інструментів, які надають цінні та корисні інсайти щодо нашого лідерського складу».
— Джулі Фостер, менеджерка з розвитку лідерів, Nationwide

Слiдкуйте за новинами та подiями HR-спiльноти!